woensdag 25 januari 2012

China

De afgelopen 2 weken balans vinden tussen rust en regelmaat. Probeer dat maar eens met een winkel en een zoon die voor een half jaar naar AziĆ« vertrekt. Hij is natuurlijk oud en wijs genoeg om zijn eigen zaken te regelen. Ga dan maar tekenen, goede afleiding, Ik vind iedere tekening niet altijd even goed, maar leuk vind ik ze wel. Ik vind ze ook steeds beter worden.

Mike moest nog veel werken want voor mij lukt dat nog niet full time, Zaterdag kwamen de vrienden en de koffer was nog niet gepakt maar Mike blijft koel. Zondag om 12.30 vertrek naar Schiphol, de rugzak miste nog wel een aantal essentiĆ«le dingen (bv een slaapzak en DEET ) maar ja wat je mist kan je altijd kopen.
Door alle haast was het afscheid kort, maar Mike houd ons wel op de hoogte: sms, E-mail en


mikevansprang.wordpress.com  zorgen dat we hem niet zo missen.  (De was en de overhemden die gestreken moeten worden  missen we ook niet)



Na enkele rumoerige weken hoop ik ..........

Weer veel leuke vogels te produceren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten