zondag 6 november 2011

Dit is het begin

Zojuist begon het helder denken. Als ik nu even elke week beschrijf wat het vogeltje mij brengt.

Moet ik niet een weekthema bedenken. Dit ging 5 dagen goed, het emaille vogeltje. Maar opeens, aan het einde van de week gingen we spontaan naar Katwoude, Marken en Monnickendam. Zien we daar Nick op de fiets, BNérs zien we wel vaker in Laren. O nee, daar ging het niet over. We vonden leuke vogeltjes en de emaille reeks was doorbroken. Beter alles maar spontaan laten komen.

Ook had ik deze week geleerd dat je in je blogger alvast een concept kan vastleggen, dan kun je een weken vooruit werken.
Ook niet echt de bedoeling. Spontaan iedere dag een vogel laten aanvliegen, dan krijg ik een leuk overzicht over wat ik doe en waar ik was.

Donderdag aan de koffie met F, P, K en kids lekker over vogeltjes gekletst. Hoeveel spreekwoorden er zijn over vogeltjes. Daar moet ik nog een lijstje van maken.
De superfoto deze week is in Marken met het vogeltje dat ik van P. kreeg.  Ik vind hem geweldig, meer aandacht voor de compositie is het thema van volgende week.

2 opmerkingen:

  1. Zo doof als een kwartel
    zo trots als een pauw !!!
    Zo fris als een hoentje
    een uiltje knappen!
    etc etc
    Gr P

    ps het is zomaar gelukt!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuk projekt! I love birds! Ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen