maandag 28 november 2011

Nokia

Altijd gaat mijn Nokia mee, het is een simpel model uit 2009.
Ik weet niet eens welk model, hij  belt wel lekker en ik weet blindelings de knoppen voor camera en wekker te vinden.
Het geluidje dat ze  voor de SMS-sjes maakt heeft een heldere klank en een leuk bibbertoontje. Hoera ik heb een vriend(in). De beltoon "01 about you no" is miiiijn beltoon. Een vrolijke deuntje.
De camera is haarscherp 5.0 megapixel , voor mijn weblog kan je perfecte foto's maken.
Deze kip vandaag stond er in 1 keer perfect op.


Maar nu........... De Nokia Lumia 800

Kan ik afscheid nemen van mijn lieve trouwe Nokia .

1 opmerking:

  1. Ennnn ? Inmiddels al een beetje aan je nwe nokia gewend? Geweldig die close-up vd kip! Dat genot gaat de nieuwe je vast ook snel geven! Suc7

    BeantwoordenVerwijderen