zondag 13 november 2011

Hoe maak je je 365 dagen project aantrekkelijk

Het 365 dagen project doe ik als eerst voor mezelf.
Omdat ik het leuk vind.
Omdat ik graag knutsel en foto's maak.
Omdat ik graag op het net surf naar leuke ideeën.
Omdat ik steeds weer nieuwe dingen wil zien, wil uitproberen.

Maar...........

Het is natuurlijk ook helemaal geweldig als andere mensen interesse in jou tonen.
Een mens kan nu eenmaal niet zonder aandacht.

Deze week heb ik mij aangemeld bij een 365 dagen site. Al snel kreeg ik antwoord van Sanne ; mijn vogeltjes zijn zeker een vermelding waard. Zaterdag stond ik al vermeld bij afdeling fotografie. Moet natuurlijk deze site ook promoten. Goed voor Sanne en voor Eveline.

Link  : Een heleboel 365 dagen projecten

Vrijdagavond moest ik maar weer een creatief gaan bedenken welke vogeltjes kan ik nog meer verzinnen. Met een aardappel een stempel maken was wel geschikt voor mijn ideetje, lekker simpel en een beetje knoeien met verf. Heb er  ook maar een stel foto's van gemaakt en  ontstond de tutorial. Wat een ander kan kan ik ook best wel. Ziet er leuk uit!!

Kijk maar even op dag 69

Wat de volgende week gaat brengen ??? Deze week heb ik met veel plezier aan dit project gewerkt en denk nog steeds niet o, jee wat moet ik met de volgende 300 dagen. Integendeel ik ga het steeds leuker vinden.

Het spreekwoordenproject zit ook nog in de ideeën pot. Ik ga maar gauw een lijstje maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten